Дізнайтеся, що таке CPM і як він використовується в онлайн-бюджету
ÐÑÐµÐ¼Ñ Ð¸ СÑекло Так вÑпала ÐаÑÑа HD VKlipe Net
Зміст:
- Визначення CPM
- Враження
- Як CPM розбиває вартість реклами на вашому сайті
- Як і де отримати рекламний трафік CPM
Якщо ви хочете придбати рекламний простір в Інтернеті, ви швидко ввійдете в термін CPM. Це термін, який використовується промисловістю для обговорення витрат на "покази оголошень", і це найпоширеніша одиниця вимірювання, яка використовується в цифровій рекламі. Це також найпоширеніший спосіб придбання та продажу цифрового рекламного простору.
Визначення CPM
CPM означає Cost Per Mille (Вартість за мільйон) і є іншим способом вираження ціни за тисячу. У цьому випадку 1000 показів на веб-сайті. Його не слід плутати з іншими подібними, але різними термінами, включаючи CPC (вартість за клік) і CPA (вартість за дію / придбання).
Враження
Іноді його називають переглядом або переглядом об’яви, одне показне оголошення еквівалентно серверу оголошень, який викликається у відповідь на запит на сторінку веб-переглядача. Ось і все. Деякі люди помилково вважають, що покази об’яв - це оголошення, які відображаються користувачеві (незалежно від того, помічають вони це чи ні), на веб-сайті чи в іншому онлайновому носії. Це фактично неправильно.
На жаль, це також означає, що статистика показу об'яв часто є неправильною або просто шахрайською. До 15 відсотків часу показ оголошень неправильний. Потім відображаються покази оголошень від трафіку ботів (бот - це автоматизована частина програмного забезпечення, яка може використовуватися для збільшення кількості трафіку або людей зі спамом), що означає, що жоден фізичний користувач ніколи не мав змоги побачити оголошення. До 60% рекламного трафіку надходить з цих ботів. І, нарешті, існує шахрайство з рекламою. У цьому випадку недобросовісні користувачі приховують оголошення за іншими об’явами, які обманюють рекламні мережі в об'явах з вищими ставками СРМ на сайті.
Це також підвищує кількість показів об'яв, що коштує рекламодавців ще більше. Ви можете про це у чудовій статті Рейда Таторіса.
Як CPM розбиває вартість реклами на вашому сайті
Отже, скажімо, у вас є веб-сайт, і ви хочете використовувати його для показу оголошень і заробляти гроші з кожним місяцем. Ну, вам доведеться сісти і з'ясувати, з яким місячним доходом ви будете мати задоволення. Якщо ваш сайт є новим і має відносно невеликий трафік, ви не збираєтеся заробляти багато грошей, тому ваш CPM буде дуже низьким. Якщо ваш веб-сайт має високий трафік, CPM буде вищим.
Існують два різних ставки CPM - фіксовані і змінні. Фіксовані ставки легше працювати, оскільки ви маєте певну цінність, щоб виставляти на основі показів об'яв. Змінні CPM трохи важче працювати, і ці ставки будуть відрізнятися залежно від теми вашого веб-сайту, країни, в якій ви перебуваєте, рекламодавця тощо.
Давайте швидко зробимо математику. У вас є веб-сайт, він становить у середньому 40 000 відвідувачів на місяць, загальна кількість переглядів сторінок - 120 000 на місяць. Який для вас сайт?
Що ж, на CPM у розмірі $ 5 (що трохи вище середнього за 2017 рік), ви могли б обчислити його таким чином:
120,000 / 1,000 = 120
120 x CPM $ 5 = $ 600
Декілька з 12, і ви переглядаєте веб-сайт вартістю $ 7200 від доходу від реклами на рік. Коли ви розглядаєте багатомільйонні перегляди сторінок деяких веб-сайтів щомісяця, ви можете побачити, наскільки прибутковим може бути маркетинг CPM для деяких сайтів. Дійсно, найуспішніші учасники YouTube роблять щорічно мільйони доларів лише від частини доходу від реклами, яку YouTube збирає зі своїх сторінок.
Як і де отримати рекламний трафік CPM
Якщо ви прочитали все вищезазначене і зацікавлені у створенні доходу CPM за допомогою веб-сайту, наступним логічним питанням є "з чого почати?"
Ви не зможете просто підійти до компаній і попросити їх розпочати розміщення оголошень на вашому сайті. Є веб-сайти та компанії, побудовані навколо сервісу трафіку на сайти, такі як ваша, і вони дуже легко розпочати роботу.
Деякі з найкращих з них включають:
- UberCPM
- AdBuff
- Media.Net
- Criteo
- Technorati
Створіть облікові записи з деякими з них і експериментуйте. Після того як ви знайдете програму, яка доповнює ваш веб-сайт і приносить хороший дохід, дотримуйтеся його.
Що таке криголам і як він використовується?
Лідери зустрічей використовують криголамів, щоб допомогти учасникам дізнатися один одного і залучити їх до бесіди.
Що таке DataPlus + і які послуги він надає
DataPlus + забезпечує сканування документів і додаткові послуги для своїх клієнтів, де наймає працівників з введення даних на дому для деяких своїх віртуальних завдань.
Що таке лідер втрат і як він працює?
Лідером збитків є бізнес-стратегія, яка розміщує товари або послуги за або нижче оптової вартості для заохочення подальших продажів.